Menu

Bezpieczny trening w ciąży i po porodzie

Drogi Kursancie,

Wokół treningu kobiet w ciąży i po porodzie narosło wiele mitów. Odpowiednio dobrana aktywność fizyczna jest bezpieczna oraz rekomendowana dla kobiety i jej dziecka.

W czym może pomóc trening?

👉 poprawa samopoczucia,

👉 zmniejszenie stresu, lęków,

👉 utrzymanie prawidłowej masy ciała - mniejsze ryzyko wystąpienia chorób związanych z nadwagą i otyłością (np. cukrzyca, nadciśnienie tętnicze, obciążenie aparatu ruchu),

👉 redukcja bólu kręgosłupa,

👉 utrzymanie prawidłowej glikemii,

👉 krótszy czas porodu, mniejszy ból, stres oraz ryzyko obrażeń krocza,

👉 poprawa pracy układu trawiennego,

👉 pozytywny wpływ na rozwijające się dziecko,

👉 szybszy powrót do „formy” po porodzie.

 

Przypominamy jednak, że organizm każdej kobiety jest inny. Wszelkie zalecenia powinny być dobierane indywidualnie, a powrót do „formy” po porodzie to nie wyścigi. W pracy instruktorskiej oraz trenerskiej kierujmy się rozsądkiem, wsparciem, fachową pomocą. Dajmy kobietom czas.

Szkolenia z Katarzyną Sempolską

👉 "Aktywnie w ciąży", 14.05, Warszawa

SZCZEGÓŁY I ZAPISY: https://bit.ly/AktywniewCiąży

👉 "Trening po porodzie", 15.05, Warszawa

SZCZEGÓŁY I ZAPISY: https://bit.ly/Trening-poporodzie

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce w sprawie plików cookies i innych podobnych technologii.